film.net

فیلم/عکس/آهنگ

film.net

فیلم/عکس/آهنگ

tatu pic1

اینم سری اول عکسا دانلود کنید خواهشان تظر هم بدید   اینم لینکش:



نظرات 11 + ارسال نظر
...nefrine شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:53

salam web khobi dary man mesle u iran y gosh nemidam barat arezooye mofaghiat daram

star of the west دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:37

خوبه ولی جای عکس DJ 666 بدجوری خالیه!؟!؟

رهگذر مهتاب دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:45 http://berkeh11.blogfa.com

سلام سعید اول تولدت مبارک دوم تولدت مبارک سوم تولدت مبارک چهارم جیگر طلا درستو بخون ولی یادت نره ما اینجا منتظرتیما

Doom2@fm چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08

سعید اشکمو در آوردی درست یک سال از من کوچکتری ولی به خاطر حرف هایی که بهت زدم شرمنده درسته دارم برای کنکور درس می خونم ولی اعصبام بدجور ریخته بهم...واسه همین درست روزهایی که حوصله نداشتم سر به سرم گذاشتی و اون حرف ها رو بارت کردم ..شرمنده و تولدت هم مبارک... دوست داریم..

Doom2@fm چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:25

راستی درستو بخون امیدوارم تودرسات موفق بشی ...

star of the west چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:32

عجب عوض شده هاااا!!!!

Doom2@fm چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:53

سعید جان شرمنده که دوباره اومدم من دیگه نمی تونم به ایران تاتو برم اومدم تو واسطه بشی..اومدم به خاطر همه ی حرفام و با احترامی هایی که بهتون کردم ازتون معذرت میخوام شاید از نظر دیگران معذرت خواستن از کوچکترها کسر باشه ولی تنها خوب من همینه هیچ وقت دلی کسی رو نمی رنجونم اگه رنخوندم دوباره بدست میارم...

Doom2@fm چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:08

واقعا خوشحالم که با ششما آشنا شدم سعید جان حالا می خوام از خودم بگم که ما رو یه روز دیدی بیاد بیاوری...

اسمم محمد متولد ۲۰.۱۲.۱۳۶۹ بچه مازندرانم یکی پسر خانواده هستم با دوتا خوا هر پر دردسرم ولی مهربون عضو گروه Doom2afm که مختص کشتی کج کارهست که حالا به خاطر کنکور من از هم جدا شدیم نام این گروه به خاطر 7 عضو آن به این صورت در آمده که به معنی نابودی تو مال منه

حالا این اسمو من دارم نگه اش میدارم تا دوباره مثل سابق برگردیم...

Doom2@fm چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:29

...من اومدم که از دنیای اینترنت خداحافظی کنم جون دلم نمی خواد دیگه اشتباهات گذشته رو تکرار کنم چون می دونم این ها بعدا هم هست الان بهترین برای من و تو درست و بس .بزار خیلتو راحت کنمباید درس بخونی چون کل زندگیت به ۴ ساعت بستگی بعد زندگی جدیدی می شه چه خو چه بد اونش بدس توست پس درس بخون نصیحت نیست حقیقت. این هم ایدی من اگه احتیاج داشتی.. mylove.tatu_juliaبرام سخته ولی باید برم تا اینکه بعدا پشیمون نشیم..پس خداحافظ تا زمانی که موفقیت همیدگر رو ببینیم ..چون جهان به من وتو احتیاج داره..بای.!

Doom2@fm چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:09

راستی عید قربان مبارک ژیشاژیش..به بهنامشون هم بگو...دوست داریم..

star of the west پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:20

تهطیلی بر همه ی بکس خفن مبارک باد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد