film.net

فیلم/عکس/آهنگ

film.net

فیلم/عکس/آهنگ

jojo

کیفیتش زیاد خوب نیس ولی از بی هیچی بهتره  اگه خدا بخواد کیفیت بهترشو که حدود 190 مگ بعدا میزارم در ضمن این البومش خیلی خیلی خیلی قشنگه البته 2 اهنگش که فوق العادس اینم کادوی سال تحویل  یک بیو گرافی هم بهتون بدم اون این آلبومو تو سال 2006 خونده  در سال 2004 در فیلمی به نام    aqumarine& rv یک فیلم کاملا متوسط . او جزو بهترین خواننده ها شناخته شد درآن سال به همراه 99 خواهه ده دیگر




the high road full albume


دانلود


موزیک ویدیو

jojo in the stars

دانلود قسمت اول




دانلود قسمت دوم



هر دو قسمت را بگیرید و از زیپ خارج کنید

حجم ویدیو:170مگ

نظرات 9 + ارسال نظر
Doom 2afm یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:11

AGHA SAEED KHaheshan baray dounloud ke mizary in postharo az web baray dounloud estefadeh nakon ma ke divaneh shodym ke begherim akhar ham nagherftym baba ejor bezar ma ham beghirym..! mer30

سعید دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:34

مشکل از خودتونه
برو از کافی یا جای دیگه . اینو الان ۲ نفر دیگه دانلود کردن مشکلی نداشتن

star of the west چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:04

سلام سعید یادته که گفتی بیام باهام کار داری؟
من اون پیام رو گرفتم و برای تو آف گزاشتم ولی چون ظاهرا سرعتم کمه اصلا آف هام برای کسی نمی رسه!
برای این که دیر متوجه شدم و علاف شدی منو ببخش!
فردا ساعت هشت شب خوبه؟
(فردا پنج شببه هست)
فکر نکنی که بی توجهی بوده ها.....

star of the west یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:07

so sorry but No.
sorry for being late.

رامانا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:07 http://romanirani.blogfa.com

سلام من با نظرت موافقم اما فقط داستانهای ایرانی تایپ می کنم . هر طور خودت دوست داری

رامانا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:35 http://romanirani.blogfa.com

سلام می تونی شماره ات رو توی وبلاگم البته توی نظرات خصوصی بذاری اینجوری بهتره در ضمن ایدی من اینه
ramana_rad2000

Mehran.tATu پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:32 http://www.top-ptatu.tk


..........:تبادل لینک:..........
سلام
اگر مایل به تبادل با ما هستید ما رو با نام:
Top 10 t.A.T.u. Sites
لینک کنید بعد به ما از طریق ای دی یاهو مسنجر خبر دهید تا شما رو لیک کنیم
id yahoo:pesiantatu
web:www.top-ptatu.tk
--با تشکر-------------------------------

Mehran.tATu
(مسئول تبلیغات)
------------------------------------------

ناصر جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 22:18

همشهری چطوری میتونیم با هم چت کنیم

آرمان شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 21:32 http://www.mugglehub.orq.ir

سلام دوست عزیز .چطوری؟خوبی؟خسته نباشی.
میگم وبلاگت خیلی توپه ها.میگم چهقد واسه این وبلاگ زحمت میکشی؟
اینو از ته ته دلم میگم.خسته نباشی.
خواهش میکنم به وب تازه تاسیس من سر بزن اگه برات امکان داره منو با اسم طرفداران سرسخت هری پاتر لینک تا لینکت کنم لطفا هر موقع مطلب جدید زدی منو خبر کن با تشکر:آرمان متولیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد