film.net

فیلم/عکس/آهنگ

film.net

فیلم/عکس/آهنگ

josie maran

این بازیگر (در اصل مدل) در بازی nfs most wanted بازی کرده. من خودم اطلاعات زیادی از ایشون ندارم اما خواهش می کنم اگه شما داشتید به ما هم بگید تا بدونیم

عکس های jojo درست شد


free image hostfree image host

free image host

free image host

free image host

free image host

free image host
نظرات 4 + ارسال نظر
لعیا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:11 http://tatu-2x.mihanblog.com

سلام ممنون
لطفا به جای tatu-2x بزنید همه چیز راجع به گروه تتو .
منم لینکتون کردم

سارا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:36

سلام
خوب هستی؟
منم خوبم

سارا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:37

منم هیچ اطلاعاتی درباره این خانوم ندارم
فقط چند تا عکس ازش دارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:39

یه کم تحویل بگیر منو
کلاست رفته بالا دیگه؟
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد