film.net

فیلم/عکس/آهنگ

film.net

فیلم/عکس/آهنگ

the cars

یکی از کارتون هایی که در جهان بسیار فروش کرد the cars بود که فیملی کاملا رمانتیک کمدی و خانوادگی می باشد. من این فیلم را از این جهت دوست دارم که شخصیت پردازی به اندازه و مناسب بود درسته که بعضی از شصیت ها اگر هم نبودند در کل ماجرا خللی ایجاد نمی شد. اما دیدن این فیلم را برای یک بار به شما پیشنهاد می کنم. اگه به صدای موتور ماشین ها دقت کنید می بینید که بسیار شبیه به ماشین اصلیست. .....
یکی از کارتون هایی که در جهان بسیار فروش کرد the cars بود که فیملی کاملا رمانتیک کمدی و خانوادگی می باشد. من این فیلم را از این جهت دوست دارم که شخصیت پردازی به اندازه و مناسب بود درسته که بعضی از شصیت ها اگر هم نبودند در کل ماجرا خللی ایجاد نمی شد. اما دیدن این فیلم را برای یک بار به شما پیشنهاد می کنم. اگه به صدای موتور ماشین ها دقت کنید می بینید که بسیار شبیه به ماشین اصلیست. .....



این فیلم محصول سال 2006 ساخت کشور آمریکا و در دیویدی های اورجینال به 3 زبان انگلیسی/ایتالیاییو ژاپنی دوبله شده است . این کارتون ساخت شرکت بزرگ والت دیزنی میباشد . کارگردان این فیلم جان لاستر می باشد

این فیلم 2 نامزدی اسکار داردو 16 برد و19 نامزدی در جاهای دیگر را یدک می کشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد