film.net

فیلم/عکس/آهنگ

film.net

فیلم/عکس/آهنگ

se7en

شاید یکی از بهترین فیلمهایی که درباره گناه های کبیره سخن به میان آورده باشد همین فیلم هفت باشد.
در این فیلم درباره 7 گناه کبیره اعم از قتل/شهوت و...باشد.در این فیلم یک ایرانی فیلم بردار این فیلم است. شاید کسانی که این فیلم را دیده باشند از خود سوال کنند چرا نور فیلم کم است؟ خود کارگردان فیلم این را به طور کامل توضیح داده من تنها به بخشی از ان تکیه می کنم:......

در ضمن اگه یه نظری بدید به خدا بد نیستا.... دلگیرمیه واسه من تا بتونم بهترین ها رو براتون معرفی کنم.

اگه شما تونستید این اطلاعات چزیی که من می دم رو از وبلاگ های ایرانی بدست بیارید دیگه به این وبلاگ سر نزنید شاید یکی از بهترین فیلمهایی که درباره گناه های کبیره سخن به میان آورده باشد همین فیلم هفت باشد.
در این فیلم درباره 7 گناه کبیره اعم از قتل/شهوت و...باشد.در این فیلم یک ایرانی فیلم بردار این فیلم است. شاید کسانی که این فیلم را دیده باشند از خود سوال کنند چرا نور فیلم کم است؟ خود کارگردان فیلم این را به طور کامل توضیح داده من تنها به بخشی از ان تکیه می کنم:



(سخن ایشان به زبان خودم):این فیلم را تاریک خلق کردیم تا نشان دهنده زشت بودن این گناه ها باشد .

{در نظر داشته باشید که این فیلم در سالی ساخته شده که این گناه ها در تمام دنیا به خصوص در آمریکا شایع بوده}

این فیلم در سال 1995 به کارگردانی دیوید فینچر ساخته شده . ین فیلم تنها نامزد دریاف جایزه اسکار شده ودر کلوپ های دیگر 18 پیروزی و 17 نامزدی داشته.
این فیلم از میان 250 فیلم برتر مقام 32 را دارد که با توجه به نوع خود بی نظیراست
این فیلم 127 دقیقه می باشد و امریکایی است



اسامی بازیگران:

Brad Pitt ... Detective David Mills

Morgan Freeman ... Detective Lt. William Somerset

Gwyneth Paltrow ... Tracy Mills

R. Lee Ermey ... Police Captain
Andrew Kevin Walker ... Dead Man (as Andy Walker)

Daniel Zacapa ... Detective Taylor

John Cassini ... Officer Davis
Bob Mack ... Gluttony Victim
Peter Crombie ... Dr. O'Neill

Reg E. Cathey ... Coroner (as Reginald E. Cathey)
George Christy ... Workman

Endre Hules ... Cab Driver

Hawthorne James ... George, Library Night Guard
William Davidson ... Library Guard (as Roscoe Davidson)
Bob Collins ... Library Guard
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد